Ostatnio oglądane
Zaloguj się aby zobaczyć listę pozycji
Ulubione
Zaloguj się aby zobaczyć listę pozycji
1 | |||
> | 50 | ||
1 000 | |||
> | 100 | ||
5 000 | |||
> | 200 | ||
10 000 | |||
> | 500 | ||
50 000 | |||
> | 1 000 | ||
∞ | |||
Regulamin:
Warunki ogólne:
Organizatorem aukcji jest
firma APARYCJA PROJEKT JAGODA MALINOWSKA, NIP
7312074532, REGON 520691303, z siedzibą w Konstantynowie Łódzkim przy
ulicy Ignacew 26; w dalszej części nazywana Galerią Sztuki. Aukcje
odbywają się za pośrednictwem platformy OneBid.pl
Przedmiotem aukcji
są dzieła sztuki oddane do sprzedaży komisowej przez Komitentów, autorów
lub stanowiące własność właściciela Galerii Sztuki. Zgodnie z
oświadczeniami Komitentów powierzone obiekty stanowią ich własność, bądź
mają prawo do ich rozporządzania i nie są objęte żadnym postępowaniem
sądowym i skarbowym, są wolne od zajęcia i zastawu, a także
jakichkolwiek roszczeń osób trzecich.
Galeria Sztuki gwarantuje
zgodność cech licytowanych obiektów z opisem katalogowym, które
wykonywane są w najlepszej wierze z wykorzystaniem doświadczenia i
fachowej wiedzy pracowników lub współpracujących z Galerią Sztuki
ekspertów.
Galeria Sztuki zastrzega sobie prawo do wycofania Obiektu
ze sprzedaży bez wskazywania przyczyny oraz bez ponoszenia z tego tytułu
jakiejkolwiek odpowiedzialności.
Obiekty sprzedawane na aukcji
można obejrzeć w siedzibie Galerii. Ponadto Galeria posiada rozbudowany
system wizualno-informatyczny i aby usprawnić sprzedaż online udostępnia
dokumentację fotograficzną, oraz filmową klientom zainteresowanym
zakupem Obiektów.
Galeria Sztuki sprzedaje Obiekty w stanie w jakim zostały one dostarczone przez Komitentów.
Galeria Sztuki nie uwzględnia reklamacji, których podstawą jest stan zachowania obiektu.
Wylicytowana cena, jest równoznaczna z zawarciem umowy kupna-sprzedaży.
Nabywca
zobowiązany jest do wykupu obiektu/obiektów w ciągu 14 dni od
zakończenia aukcji. W razie niewywiązania się z umowy przez kupującego
Galeria Sztuki może naliczyć opłatę magazynową w kwocie 100 zł netto za
każdy tydzień zwłoki oraz odstąpić od umowy sprzedaży z nabywcą i
wystawić obiekt/obiekty ponownie na aukcję.
Prawo własności do
wylicytowanego obiektu i jego odbiór następuje po zapłaceniu przez
nabywcę całości wylicytowanej kwoty wraz z opłatą organizacyjną.
Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane na podstawie przepisów prawa polskiego.
Zgodnie
z art. 23 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie
danych osobowych (Dz. U. 2016, poz. 922), Galeria Sztuki przetwarza dane
osobowe klienta, gdy jest to konieczne do realizacji umowy tj. gdy
osoba, której dane dotyczą jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do
podjęcia działań przed zawarciem umowy.
Klient ma prawo do wglądu do
swoich danych siedzibie Galerii Sztuki oraz prawo do ich poprawiania, a
także do żądania zaprzestania ich przetwarzania.
Galeria Sztuki
oferuje wysyłkę, której koszty ponosi kupujący. Dostępne są różne formy
dostawy w zależności od gabarytów zakupionego Obiektu. Dostawa kurierska
wyceniana jest każdorazowo, uwzględniając masę i wymiary przesyłki.
Zamówiony
towar dostarczany jest do miejsca wskazanego przez Klienta na jego
koszt. Warunki i możliwość wysyłki dzieł za granicę są uzgadniane
indywidualnie.
Odbierając przesyłkę w obecności kuriera, Klient
powinien sprawdzić stan zewnętrzny opakowania oraz stan obiektów
zawartych w przesyłce.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek
uszkodzeń obiektu w chwili jego odbioru, Klient zobowiązany jest do
podjęcia następujących czynności:
a) sporządzenia pisemnego protokołu uszkodzenia przesyłki w obecności kuriera lub w inny sposób przyjęty u danego kuriera,
b)
złożenia u kuriera reklamacji, postępując zgodnie z ogólnymi warunkami
przewozu obowiązującymi u danego przewoźnika, w szczególności w
odpowiedniej formie i terminie,
c) poinformowania Galerii o zaistniałych okolicznościach w formie elektronicznej na adres mailowy:
W
przypadku przyjęcia przez Klienta przesyłki bez zastrzeżeń lub
niepodjęcia czynności opisanych powyżej, Galeria nie ponosi żadnej
odpowiedzialności z tytułu uszkodzeń dostarczonych obiektów istniejących
w chwili ich wydania.
W przypadku nieodebrania przez Klienta
przesyłki od kuriera, a następnie jej zwrotu przez kuriera do siedziby,
galeria nie odpowiada za uszkodzenie lub zagubienie przesyłki.
Istnieje
możliwość osobistego odbioru zamówienia. W przypadku wyboru przez
Klienta opcji odbioru osobistego i niepodjęcia zakupionych obiektów w
terminie 14 dni, Galeria podejmie próbę wysyłki dzieła na koszt klienta.
Przy ustaleniu warunków odpłatnej dostawy, na życzenie kupującego
możliwy jest bezpośredni transport Obiektu z Galerii do Nabywcy na
terenie województwa Mazowieckiego, oraz Łódzkiego.
Nabywca otrzymuje potwierdzenie zakupu oraz fakturę.
Klient
ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania
przesyłki, bez podania przyczyny, poprzez wysłanie do Galerii pisemnego
oświadczenia mailem na adres: [email protected]
W powyższym
przypadku Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Galerią w
celu ustalenia szczegółowych warunków zwrotu dzieła.
Galeria zwróci
Zamawiającemu wpłaconą kwotę na poczet zamówionego dzieła w terminie 14
dni od momentu zwrotnego przyjęcia przesyłki przez galerię pod
warunkiem, że dzieło nie będzie nosiło śladów użytkowania, ani
uszkodzeń.
Na życzenie Klienta, przed wysyłką Obiektu może zostać udostępniona dokładna dokumentacja fotograficzna.
Galeria
zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia na każdym etapie
jego realizacji w wyjątkowych przypadkach, np. z powodu ważnych przyczyn
ekonomicznych lub logistycznych. W szczególności dotyczy to przypadku, w
którym na skutek pomyłki lub usterki technicznej wystąpiłaby oczywista i
rażąca niezgodność ceny lub danych prezentowanego obiektu z
rzeczywistością. Klient o takim przypadku jest zawsze uprzednio
informowany przez obsługę galerii.
Galeria informuje, że dane
osobowe podane przez Klienta, zbierane są na zasadzie dobrowolności i
służyć będą wyłącznie do realizacji zamówienia. Dane nie będą nikomu
udostępnione, z wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielania informacji
określonych w przepisach ustaw.
Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz prawo ich poprawienia.
Złożenie
zamówienia przez Klienta jest każdorazowo potwierdzane przez Galerii w
ciągu 24 godzin. Potwierdzenie to ma wyłącznie charakter informacyjny i
dotyczy dostępności dzieła w magazynie.
Wzięcie udziału w licytacji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Polityka Prywatności
Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO*
(*Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE)
Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?
Klauzula informacyjna – RODO art. 13 – źródło bezpośrednie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest APARYCJA PROJEKT JAGODA MALINOWSKA,
NIP7312074532, REGON 520691303, z siedzibą w Konstantynowie Łódzkim przy
ulicy Ignacew 26;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy lub podjęcia działań przed wykonaniem umowy;
Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom oprócz instytucji wskazanych przez przepisy prawa;
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania celów, dla których
przetwarzamy Pani/Pana dane wraz z okresem archiwizowania wymaganym
prawem – maksymalnie 5 lat od realizacji umowy;
Posiada Pani/Pan
prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,
prawo wniesienia sprzeciwu,
Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celu przetwarzania;
W jakim celu i na jakich podstawach prawnych przetwarzamy Państwa dane osobowe?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Państwem, w tym do:
realizacji umów zawartych w ramach umowy sprzedaży, wyceny, oprawy lub komisu;
obsługi reklamacji w przypadku, gdy złożysz taką reklamację;
obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy);
kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych z realizacją umów, dokonaniem i otrzymaniem płatności.
Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Państwa danych dla:
celów podatkowych i rachunkowych;
przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Jakie są Państwa prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych przez Galerię?
Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych,
prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
prawo
wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na
Twoją szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane
na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
prawo do
przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich
danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie
informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te
dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje
dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko jeśli takie
przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych
osobowych przysługuje Ci tylko co do tych danych, które przetwarzamy na
podstawie umowy z Tobą lub na podstawie Twojej zgody,
Aby skorzystać z
powyższych praw, skontaktuj się z Nami przez formularz dostępny na
stronie internetowej https://aparycja-galeria.pl/ lub w siedzibie
Galerii.
Z uprawnień tych mogą Państwo skorzystać, gdy:
w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
w
odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już
niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Galerię; cofniesz
swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz sprzeciw wobec
przetwarzania Twoich danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z
prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku
wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze
świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku;
w
odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważysz, że
Twoje dane są nieprawidłowe – możesz żądać ograniczenia przetwarzania
Twoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych
danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie
będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Twoje dane nie będą nam już
potrzebne, ale mogą być potrzebne Tobie do obrony lub dochodzenia
roszczeń; lub wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu
ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są
nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
w odniesieniu do żądania
przeniesienia danych: przetwarzanie Twoich danych odbywa się na
podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z Tobą oraz, gdy przetwarzanie
to odbywa się w sposób automatyczny.
Masz prawo wnieść skargę w
związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych do organu
nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
(adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Czy przetwarzamy Państwa dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Państwa prawa?
Państwa
dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednakże bez
stosowania zautomatyzowanego profilowania. Nie będzie to wywoływać wobec
Ciebie żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać
na Twoją sytuację.
Rezygnacja ze zgody na przetwarzanie danych
osobowych: Szanowni Państwo, w każdej chwili możecie wycofać wyrażoną
przez Was zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych lub skorzystać
z innych praw Państwu przysługujących w związku z przetwarzaniem danych
osobowych. W tym celu prosimy o pobranie poniższego formularza,
wydrukowanie, wypełnienie i podpisanie oraz odesłanie e-mailem na adres
Galerii.
Reklamacje:
1. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w
wyglądzie obiektów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie
internetowej sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień
(parametrów) monitora Klienta.
2. Galeria odpowiada z tytułu rękojmi w
przypadku stwierdzenia wady fizycznej towaru przed upływem dwóch lat od
wydania tego towaru Klientowi.
3. Klient, w celu realizacji
uprawnień wynikających z odpowiedzialności Galerii z tytułu niezgodności
zawartości przesyłki z umową, powinien złożyć stosowne zawiadomienie
oraz skontaktować się w celu ustalenia szczegółów postępowania
reklamacyjnego.
4. Zawiadomienie o niezgodności zawartości przesyłki z
umową powinno zawierać: nazwę obiektu/tytuł pracy, okoliczności
uzasadniające reklamację, w tym opis ewentualnej niezgodności (wady),
określenie chwili ujawnienia się niezgodności pracy z umową oraz zgodę
na przetwarzanie danych osobowych Klienta dla potrzeb postępowania
reklamacyjnego.
5. Zgłoszenia reklamacyjne należy zgłaszać pisemnie na adres mailowy: [email protected]
6.
Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem zamówień pomiędzy
serwisem internetowym Galerii a Zamawiającym będą rozstrzygane w
pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego
zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub też byłoby
niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą
rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Galerii.
Płatności:
Ceny dzieł znajdują się na stronie internetowej Galerii, podane są w PLN i są cenami netto.
Podane ceny nie stanowią oferty w rozumieniu prawa cywilnego.
Do
każdego zamówienia wystawiana jest faktura. W tym celu, w formularzu
zamówienia należy podać wszystkie dane niezbędne do jej wystawienia.
Ewentualne błędy w danych zawartych w fakturze należy zgłosić w ciągu 7
dni od daty jej otrzymania.
Zamawiający może dokonać płatności przelewem bankowym na konto Galerii:
Płatność dochodzi do skutku w momencie uznania na rachunku bankowym Galerii.