Jak potwierdzić moje konto po zakończeniu rejestracji?
  1. Na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymasz link aktywacyjny do konta OneBid.
  2. Kliknij otrzymany link, aby potwierdzić swój adres e-mail.
  3. Twoje konto zostanie w pełni aktywowane i uzyskasz dostęp do wszystkich funkcji portalu OneBid.
  4. Aby otworzyć Panel użytkownika, wybierz okrągłą ikonę z symbolem użytkownika (lub inicjałami) znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu.

Od tej pory możesz korzystać ze wszystkich funkcji serwisu oraz zapisywać się do aukcji.

Uwaga! Jeżeli nie otrzymałeś e-maila z linkiem aktywacyjnym:

  1. Upewnij się, że podany adres e-mail jest prawidłowy. Możesz to sprawdzić na swoim Profilu w sekcji Moje konto > Edytuj Profil, która znajduje się w Panelu Użytkownika po lewej stronie (komputer) lub w rozwijanym menu (telefon).
  2. Sprawdź folder ze spamem na swoim koncie pocztowym.

Aby przesłać prośbę o ponowne wysłanie e-maila z linkiem aktywacyjnym, postępuj zgodnie z następującymi krokami.

1. Upewnij się, że jesteś zalogowany do swojego konta OneBid.

2. Przejdź do swojego profilu wybierając znajdującą się w prawym górnym rogu okrągłą ikonę z symbolem użytkownika (lub inicjałami).

3. Jeśli e-mail nie został potwierdzony na Twoim koncie pojawi się powiadomienie z prośbą o potwierdzenie. Wybierz przycisk Wyślij ponownie aby poprosić o ponowne przesłanie linku aktywacyjnego



4. Po chwili na Twój adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
5. Sprawdź folder ze spamem na swoim koncie pocztowym, ponieważ e-mail mógł zostać tam omyłkowo umieszczony.
Czy artykuł był dla Ciebie pomocny?
thumb_up thumb_down
check_circle
Dziękujemy za Twoją opinię
Nadal masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wsparcie i odpowiedzi na wszystkie pytania.
keyboard_arrow_up