Jak potwierdzić moje konto po zakończeniu rejestracji?
- Na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymasz link aktywacyjny do konta OneBid.
- Kliknij otrzymany link, aby potwierdzić swój adres e-mail.
- Twoje konto zostanie w pełni aktywowane i uzyskasz dostęp do wszystkich funkcji portalu OneBid.
- Aby otworzyć Panel użytkownika, wybierz okrągłą ikonę z symbolem użytkownika (lub inicjałami) znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu.
Od tej pory możesz korzystać ze wszystkich funkcji serwisu oraz zapisywać się do aukcji.
Uwaga! Jeżeli nie otrzymałeś e-maila z linkiem aktywacyjnym:
- Upewnij się, że podany adres e-mail jest prawidłowy. Możesz to sprawdzić na swoim Profilu w sekcji Moje konto > Edytuj Profil, która znajduje się w Panelu Użytkownika po lewej stronie (komputer) lub w rozwijanym menu (telefon).
- Sprawdź folder ze spamem na swoim koncie pocztowym.
Aby przesłać prośbę o ponowne wysłanie e-maila z linkiem aktywacyjnym, postępuj zgodnie z następującymi krokami.
1. Upewnij się, że jesteś zalogowany do swojego konta OneBid.
2. Przejdź do swojego profilu wybierając znajdującą się w prawym górnym rogu okrągłą ikonę z symbolem użytkownika (lub inicjałami).
3. Jeśli e-mail nie został potwierdzony na Twoim koncie pojawi się powiadomienie z prośbą o potwierdzenie. Wybierz przycisk Wyślij ponownie aby poprosić o ponowne przesłanie linku aktywacyjnego
4. Po chwili na Twój adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
5. Sprawdź folder ze spamem na swoim koncie pocztowym, ponieważ e-mail mógł zostać tam omyłkowo umieszczony.
Czy artykuł był dla Ciebie pomocny?
thumb_up
thumb_down
check_circle
Dziękujemy za Twoją opinię
Nadal masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wsparcie i odpowiedzi na wszystkie pytania.