Jak zarządzać danymi osobowymi na OneBid? - najważniejsze informacje
  • Założenie konta na OneBid wymaga podania e-maila, telefonu i hasła.
  • Pozostałe dane, takie jak imię, nazwisko, adres, adres dostawy, i dane do faktury, można uzupełnić później.
  • Niekompletne dane mogą wpłynąć na akceptację Twojego zgłoszenia do udziału w aukcji.
  • Wszystkie dane możesz edytować na swoim koncie, wybierając w Panelu klienta sekcję Moje konto.
  • Po wygranej licytacji zmiany w adresie dostawy należy dodatkowo potwierdzić z domem aukcyjnym lub galerią.

Więcej informacji na temat zmiany danych znajdziesz w sekcji Jak mogę zaktualizować swoje dane osobowe na koncie OneBid?

Aby założyć konto na Onebid, wystarczy podać: e-mail, telefon i ustawić bezpieczne hasło. Pozostałe informacje na Twój temat, niezbędne do aktywnego uczestnictwa w licytacjach na platformie, można wprowadzić w formularzu rejestracji do pierwszej aukcji lub na swoim profilu wybierając w Panelu Klienta sekcję Moje Konto > Edytuj profil.

Istnieje również możliwość dodania alternatywnych adresów dostawy w sekcji Moje Konto >Dostawy oraz danych do faktury (jeśli życzysz sobie otrzymać taki dokument potwierdzający zakup). Dane klienta dotyczące m.in. wysyłki i preferowanego dokumentu sprzedaży przekazywane są do odpowiedniego domu aukcyjnego w momencie rejestracji do danej aukcji.

Uwaga! W przypadku podania niekompletnych informacji Twoje zgłoszenie do aukcji może nie zostać zaakceptowane przez jej organizatora lub może on skontaktować się z Tobą w celu ich uzupełnienia.

Uwaga! Jeśli modyfikacja Twoich danych nastąpi po wygranej licytacji, należy skontaktować się również bezpośrednio z danym domem aukcyjnym, aby upewnić się, że zmiana ta została odnotowana.


Czy artykuł był dla Ciebie pomocny?
thumb_up thumb_down
check_circle
Dziękujemy za Twoją opinię
Nadal masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wsparcie i odpowiedzi na wszystkie pytania.
keyboard_arrow_up