Jak mogę ustawić adres dostawy?

Serwis OneBid domyślnie ustala ten sam adres dostawy i adres rozliczeniowy. Jeśli chcesz dodać inny adres dostawy, możesz to łatwo dostosować na swoim koncie OneBid. Aby to zrobić, postępuj zgodnie z następującymi krokami:

  1. Zaloguj się na swoje konto OneBid.
  2. Wybierz znajdującą się w prawym górnym rogu okrągłą ikonę z Twoimi inicjałami.
  3. Przejdź do sekcji Moje konto, która znajdują się w Panelu Użytkownika po lewej stronie (komputer) lub w rozwijanym menu (telefon).
  4. Znajdź i wybierz opcję Dostawa.
  5. Dodaj adres dostawy klikając przycisk Dodaj.
  6. Wypełnij formularz i zatwierdź przyciskiem Zapisz.

Nowe dane dostawy zostaną zaktualizowane na Twoim koncie OneBid i będą obowiązywać przy zapisywaniu się do nowych aukcji.

W razie potrzeby możesz dodać kolejne adresy dostawy. Po wygranej licytacji pojawi się możliwość wybrania adresu dostawy spośród zapisanych.

Uwaga! Jeśli dokonujesz zmiany adresu do wysyłki już po rozpoczęciu lub zakończeniu aukcji, skontaktuj się bezpośrednio z organizatorem danej aukcji i poinformuj go o zmianach w adresie dostawy.


Czy artykuł był dla Ciebie pomocny?
thumb_up thumb_down
check_circle
Dziękujemy za Twoją opinię
Nadal masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wsparcie i odpowiedzi na wszystkie pytania.
keyboard_arrow_up