Wyszukiwanie zaawansowane Wyszukiwanie zaawansowane
Artissima star_border

Aukcja charytatywna na rzecz Fundacji Zwierzęta Eulalii

dashboard
Ilość pozycji
10
event
Data
13/06/2018, 20:00 CEST/Warsaw
show_chart
Estymacje
9 400 - 15 400 PLN
gavel
Lista wynikowa
Przebieg licytacji

Licytowane będą wszystkie pozycje

Opłata aukcyjna
10.00%
OneBid nie pobiera dodatkowych opłat za licytację.
Podbicia
  1
  > 50
  1 000
  > 100
  2 000
  > 200
  5 000
  > 500
  10 000
  > 1 000
  20 000
  > 2 000
  50 000
  > 5 000
 
O aukcji

Podczas wernisażu wystawy „Barbara Jonscher. Intymnie” (Salon DA Artissima, 13 czerwca 2018 r., godz. 19:00) odbędzie się Aukcja charytatywna na rzecz Fundacji Zwierzęta Eulalii.

Dziesięć prac jednej z czołowych artystek pokolenia „Arsenału”, pierwszej kobiety, która otrzymała prestiżową nagrodę im. Jana Cybisa, zostanie zlicytowanych, zaś dochód z aukcji będzie przekazany na rzecz Fundacji, której główną misją jest pomoc i ratowanie zwierząt trzymanych w złych warunkach, bitych, głodzonych lub skazanych na śmierć. Fundacja jest również domem dla uratowanych zwierząt, które nie znalazły lub jeszcze czekają na nowych właścicieli. Z udziałem uratowanych koni od lat prowadzona jest nieodpłatna hipoterapia dla dzieci z porażeniem mózgowym, spotkania i jazda konna dla dzieci z domów dziecka, pensjonariuszy domów opieki i pomocy społecznej oraz dla niepełnosprawnych zarówno dzieci jak i dorosłych. W spotkaniach tych czynnie uczestniczą także pozostali podopieczni Fundacji.

Mamy głęboką nadzieję, że nasza aukcja przyniesie moc pozytywnych wrażeń. Kolekcjonerzy będą mieli sposobność, aby powiększyć swoje zbiory o prace jednej z najbardziej uznanych polskich artystek, której dzieła nieczęsto pojawiają się na aukcjach. Dodatkową satysfakcją dla wszystkich uczestników jest fakt, iż udział w aukcji przynosi realną pomoc i jest szansą na uratowanie kolejnych zwierzęcych istnień.

Partnerami wydarzenia są La Vinotheque Salon de Vins oraz One Bid.

Regulamin

Regulamin Aukcji Charytatywnej na rzecz Fundacji Zwierzęta Eulalii

I.        Organizator aukcji.

1.       Organizatorem Aukcji Charytatywnej na rzecz Fundacji Zwierzęta Eulalii jest Dom Aukcyjny Artissima sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Zielnej 39, 00-108 Warszawa, posiadający numer NIP: 525-25-51-529 oraz REGON: 146618824, zwany dalej Domem Aukcyjnym.

2.       Dochód z aukcji zostanie przeznaczony na rzecz Fundacji Zwierzęta Eulalii z siedzibą Zyzdrojowa Wola 6, 11-710 Piecki, posiadającej numer NIP 742-18-27-686 oraz REGON: 510720113.

II.      Obiekty licytacji.

1.    Przedmiotem aukcji są dzieła Barbary Jonscher, których dysponentem jest DA Artissima.

2.    Obiekty są opisane i ponumerowane w katalogu aukcji. Opisy mogą zostać zmienione lub uzupełnione przed rozpoczęciem licytacji przez Aukcjonera.

3.    Aukcjoner ma prawo łączyć, rozdzielać obiekty i zmieniać kolejność licytacji. Może także wyłączyć obiekty z licytacji albo wprowadzić nowe.

4.    Wszystkie obiekty są udostępniane Kupującym przed aukcją w określonym w katalogu terminie, zwanym wystawą przedaukcyjną.

5.    Dom Aukcyjny zaleca dokładne obejrzenie obiektów przed zakupem, a w szczególności skonsultowanie stanu ich zachowania z konserwatorem. Fakt nie podania w katalogu, że dany obiekt został poddany zabiegom konserwatorskim lub posiada widoczne uszkodzenia, nie stanowi żadnych podstaw do reklamacji.

6.    Obiekty wystawione na aukcję posiadają cenę wywoławczą 100 zł.

III.    Przystąpienie do licytacji.

1.       Do licytacji mogą przystąpić osoby, które posiadają numer licytacyjny. Jest on wydawany przed aukcją Kupującym, po podaniu przez nich danych osobowych.

2.       W licytacji można uczestniczyć osobiście, poprzez pozostawienie Domowi Aukcyjnemu zlecenia licytacji z limitem kwoty lub zlecenia telefonicznego.

3.       Dom Aukcyjny przyjmuje zlecenia najpóźniej 2 godziny przed aukcją.

4.       Administratorem danych osobowych Kupujących jest Dom Aukcyjny Artissima sp. z o.o. z siedzibą na ul. Zielnej 39, 00-108 Warszawa, posiadający numer NIP: 525-25-51-529 oraz REGON: 146618824. Dom Aukcyjny przetwarza dane osobowe Kupujących w celu umożliwienia przeprowadzenia aukcji. Dom Aukcyjny zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018. Dane osobowe Kupujących pozostają do wyłącznej wiadomości Domu Aukcyjnego, są zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych i nie są udostępnianie osobom trzecim. Mogą być przekazane firmom świadczącym usługi kurierskie wyłącznie w celu realizacji zamówienia, a także podmiotom świadczącym usługi finansowe, księgowe, prawne. W szczególnych sytuacjach przewidzianych polskim prawem dane osobowe mogą być udostępniane instytucjom i organom państwowym. Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe i do ich sprostowania, a także prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dom Aukcyjny zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Klientów po cofnięciu zgody tylko w zakresie i na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne lub prawa międzynarodowego obligują Dom Aukcyjny do retencji danych.

IV.    Przebieg licytacji.

1.       Licytację prowadzi Aukcjoner. Obiekty są licytowane od ceny wywoławczej w górę. Zakończenie licytacji i sprzedaż zostają potwierdzone uderzeniem młotka aukcyjnego. Nabywcą zostaje osoba oferująca najwyższą kwotę, wskazana przez Aukcjonera.

2.       Uderzenie młotkiem i wskazanie Nabywcy oznacza zawarcie pomiędzy Domem Aukcyjnym a Nabywcą Umowy (zgodnie z art. 70.2 § 2 Kodeksu Cywilnego).

3.       W przypadku sporu Aukcjoner ma prawo go rozstrzygnąć lub powtórzyć licytację.

4.       Postąpienia w licytacji ustala Aukcjoner.

V.      Zakup obiektu.

1.    Nabywca ma obowiązek wykupić wylicytowany obiekt w ciągu 7 dni od licytacji.

2.    Do wylicytowanej ceny doliczana jest opłata organizacyjna zw. premium w wysokości 10%.

3.    Płatność może zostać dokonana gotówką w siedzibie firmy lub przelewem na konto wskazane w katalogu oraz na stronie internetowej. Wszelkie koszty bankowe transakcji ponosi Nabywca.

4.    Prawo własności zakupionego obiektu przechodzi na Nabywcę w momencie dokonania całej wpłaty, która finalizuje proces sprzedaży.

5.    W przypadku niedotrzymania warunków Umowy przez Nabywcę, Dom Aukcyjny może odstąpić od Umowy. Dom Aukcyjny zastrzega sobie również prawo sądowego dochodzenia realizacji Umowy i obciążenia Nabywcy wszelkimi kosztami wynikłymi z tego tytułu.

6.    Dom Aukcyjny potwierdza autorstwo oraz inne cechy obiektu opisane w katalogu.

7.    Dom Aukcyjny nie ponosi odpowiedzialności za ukryte wady fizyczne i prawne zakupionych obiektów.

8.    Dom Aukcyjny nie przekazuje wraz z obiektem majątkowego prawa autorskiego ani prawa do reprodukowania obiektu.

9.    Polskie muzea rejestrowane mają prawo pierwokupu po cenie wylicytowanej pod warunkiem, że zgłoszą to bezpośrednio po zakończeniu licytacji obiektu. Mogą tego dokonać przedstawiciele muzeów, którzy najpóźniej w dniu licytacji okazali pełnomocnictwa do zakupu.

10. Dom Aukcyjny przypomina, że zgodnie z obowiązującymi przepisami wywóz obiektów starszych niż 50 lat oraz o wartościach przekraczających limity określone w ustawie O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami poza granice kraju, wymaga zgody odpowiednich władz. Przypominamy również, że zgodnie z obowiązującymi przepisami Dom Aukcyjny jest zobowiązany do zbierania danych osobowych Klientów dokonujących transakcji w kwocie powyżej 10 000 zł.

VI.    Odbiór obiektu.

1.      Obiekt zostanie wydany Nabywcy po zaksięgowaniu wpłaty całej należnej kwoty.

2.       Dom Aukcyjny wydaje certyfikat zakupu obiektu podpisany przez współpracującą agencję ekspercką Ad-Arte.

3.      Odbiór zakupionych obiektów odbywa się w siedzibie Domu Aukcyjnego. Na wyraźne życzenie Nabywcy Dom Aukcyjny może zlecić wysłanie obiektu pod wskazany adres profesjonalnej firmie. Koszty przesyłki, w tym pakowania i ubezpieczenia, pokrywa Nabywca.

4.       Odpowiedzialność Domu Aukcyjnego za obiekt ustaje w momencie odbioru obiektu w siedzibie Domu Aukcyjnego lub z chwilą nadania przesyłki.

5.       Obiekty nie odebrane w terminie 30 dni od daty aukcji, zostaną obciążone kosztami przechowywania w wysokości 2% ceny ich sprzedaży miesięcznie.

6.       Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z przepisami prawa polskiego. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową Nabywca może zgłosić w ciągu jednego roku od wydania obiektu. Dom Aukcyjny nie ponosi odpowiedzialności za ukryte wady fizyczne oraz wady prawne zakupionych obiektów wobec osób niebędących bezpośrednimi nabywcami na aukcji.


Wpłatę za zakupione obiekty prosimy przesyłać na konto:

PKO BP 89 1020 1097 0000 7102 0259 0180

W tytule prosimy wpisać nazwę i datę aukcji oraz numer obiektu.


Zobacz więcej expand_more

keyboard_arrow_up